Polityką firmy filarum.pl jest między innymi elastyczność, której postaram sięparę słów powiedzieć. Dlaczego są elastyczni? Ponieważ jeżeli klient nie korzystał nigdy z usług tej firmy to przy pierwszej filarum.pl może maksymalnie zaoferować kwotę 1000 zł. Oczywiście zanim dojdzie do przekazania klientowi gotówki filarum.pl w pierwszej kolejności musi sprawdzić takiego klienta czy posiada zdolność kredytową, poprzez sprawdzenie go w bazach danych Krajowego Rejestru Długów a jeżeli również posiada jakąkolwiek historię w filarum.pl to też jest ona sprawdzana. Nigdy nie wprowadzają swoich klientów w błąd.
Pożyczka długoterminowa filarum
Przejrzystość
Filarum.pl należy do firm, które oferują swoim klientom całkowitą przejrzystość polega ona na tym, że zawsze przedstawiają swoim klientom całkowity koszt spłaty w sposób jasny i otwarty. Nie jest to przekazywane po fakcie ale jeszcze przed złożeniem wniosku o pożyczkę przez konsumenta a robią to po to, aby klient był w pełni świadomy podejmowanej przez siebie decyzji. Ostateczna kalkulacja zawiera wszelkie koszty bez dodatkowych ukrytych opłat lub niespodziewanych klauzul. W sposób przejrzysty również firma filarum.pl wyjaśnia swoim klientom ewentualne koszty oraz konsekwencje jakie mogą ich spotkać przy spóźnieniach w spłatach rat czy jeżeli klient całkowicie nie spłaci swojego zadłużenia. Nigdy nie zmieniają oprocentowania pożyczki czy innych opłat w okresie trwania pożyczki.
Selekcja
Przeprowadzają selekcje wśród swoich klientów posługując się w tym celu Krajowym Rejestrem Długów, BIGinformatorem oraz ERIF, przeszukują również wszelkie dozwolone dane po to by chronić swoją firmę przed nierzetelnymi klientami. Pozwala im to również na podjęcie decyzji odnośnie pożyczki o którą się klient ubiega. Informacje, którymi się posługują o swoich klientach dotyczą głównie sytuacji finansowej oraz wysokości dochodów. Każdy następny wniosek rozpatrywany jest indywidualnie w oparciu o zaktualizowane informacje dotyczące sytuacji finansowej klienta, który ubiega się o pożyczkę. Firma ta zastrzega sobie prawo odmowy do udzielenia pożyczki mimo że wcześniejsze zostały uregulowane.
Terminowość
Firma filarum.pl zachęca do spłaty pożyczki w wyznaczonym terminie. Jeżeli pożyczka zostanie wcześniej spłacona nie uwzględniają żadnych zwrotów ani dodatkowych opłat. Firma ta jest na tyle kompetentna, że za pomocą wiadomości sms oraz drogą elektroniczną poprzez wysłanie maila zostajemy poinformowani o kwocie spłaty i dacie końcowej w czasie zbliżonym do końcowego terminu spłaty pożyczki.
Rzetelność
Są na tyle kompetentni i rzetelni, że klient jest zawsze poinformowany czym jest zaciągnięte zobowiązanie i jakie mogą spotkać nas konsekwencje jeżeli kwota w danym terminie nie zostanie spłacona lub całkowity koszt pożyczki nie zostanie spłacony. Chcą żeby konsument był tego świadomy. Rozumieją, że człowieka mogą spotkać różne sytuacje życiowe i jeżeli jakiekolwiek by się takie pojawiły, że sytuacja finansowa uległa by zmianie na gorsze i nie bylibyśmy w stanie spłacić zaciągniętej pożyczki to w takiej sytuacji należy natychmiast drogą elektroniczną lub telefonicznie poinformować ich o tym a to już oni będą szukać takiego rozwiązania żeby pomóc nam w spłacie naszego zobowiązania.
Reakcja
Firma filarum.pl oferuje różne możliwości kontaktu z nimi. Między innymi można się kontaktować telefonicznie w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta określonych na stronie www. filarum. pl, poprzez stronę internetową, pocztę elektroniczną lub pocztę tradycyjną czyli listownie.
Wszelkie reklamacje starają się rozpatrzyć w terminie, który jest określony w prawie. Jeżeli pojawia się jakiś głębszy problem firma ta zazwyczaj potrzebuje więcej czasu na zapoznanie się z nim ale oczywiście poinformuje klienta ile to czasu będzie trwało i dlaczego.
W jaki sposób możemy wziąć pożyczkę w filarum. pl
Pierwszym krokiem jest oczywiście rejestracja. Aby móc otrzymać taką pożyczkę należy zarejestrować się i wypełnić wszystkie pola w formularzu o które nas proszą. Trwa to naprawdę bardzo szybko bo zaledwie kilka minut. Kolejnym krokiem jest przelanie na konto filarum.pl 0,01 zł z własnego konta bankowego, które potwierdzi Imię i Nazwisko osoby, która stara się o pożyczkę również na to samo konto zostanie przelana pożyczka.
Jeżeli potrzebujemy wziąć kolejną pożyczkę oczywiście możemy to zrobić i to na dwa sposoby.
Po pierwsze możemy to zrobić przez internet. Nasuwa się pytanie jak złożyć wniosek przez internet? Jest to również bardzo proste już mówię. Wystarczy wejść na swój profil w filarum.pl przypomnę tylko jeszcze że aby wejść należy podać swój login i hasło, które wcześniej podawaliśmy przy rejestracji. Następnie wejść w zakładkę „ zgłoś się o pożyczkę” i zaznaczyć kwotę oraz czas na jaki chcemy uzyskać pożyczkę. Drugim sposobem jest wzięcie pożyczki przez telefon. W takim razie jak złożyć wniosek przez telefon? Jest to równie proste już wyjaśniam. Również wchodzimy na swój profil. Dzwonimy pod numer 222 66 80 80 informujemy konsultanta o kwocie pożyczki i czasie spłaty. Musimy pamiętać, że należy zadzwonić z numeru telefonu, który wcześniej podaliśmy przy rejestracji. Potwierdzenie o złożonym wniosku otrzymamy poprzez wiadomość sms.
Ostatnim krokiem jest otrzymanie pożyczki. Jeżeli wszystkie czynności, które przedstawiłam wyżej zostały poprawnie przez nas wykonane wniosek zostanie rozpatrzony w zaledwie kilka minut. O decyzji również zostaniemy poinformowani wiadomością sms. Jeżeli decyzja zostanie rozpatrzona w sposób pozytywny pieniądze zostaną natychmiast przesłane na nasze konto bankowe. Musimy pamiętać, że wszystkie wnioski o udzielenie pożyczki są rozpatrywane w godzinach 8:00–22:00.
Skoro wyjaśniłam już w jaki sposób możemy w filarum.pl zaciągnąć pożyczkę powiem teraz dosłownie w kilku zdaniach w jaki sposób należy ją spłacić.
Jak spłacić?
Spłacić pożyczkę możemy z dowolnego konta bankowego. Wystarczy, że wybierzemy bank na który chcemy dokonać spłaty wraz z danymi do przelewu bankowego. Więcej informacji na ten temat znajdziemy również na swoim profilu klienta.
Kto może zostać klientem FILARUM?
Pożyczka może zostać udzielona osobie fizycznej, musi być obywatelem Polski oraz mieć stałe zameldowanie na terytorium Polski, jest również określony przedział wiekowy od 20 do 76 lat, musi posiadać adres zamieszkania i zameldowania na terytorium Polski, osoba ta musi posiadać osobisty rachunek bankowy w Polsce oraz musi być stałym użytkownikiem telefonii komórkowej.
Na które konto bankowe należy przelać opłatę rejestracyjną w wysokości 0,01 zł?
Klienci posiadający swoje konta bankowe w bankach: PKO BP, Alior, PEKAO SA, Z WBK, mBank, Millenium Bank mogą przelać opłatę rejestracyjną w wysokości 0,01 zł a pieniądze zostaną wysłane w 15 minut po akceptacji naszego wniosku. Natomiast jeżeli klient posiada konta w innym banku mogą wybrać dowolne konto by móc zrobić opłatę rejestracyjną. Jeżeli klient posiada własne konto bankowe w którymś z tych które zostały wcześniej wymienione należy dokonać przelewu na konto tego banku. Jeżeli klient posiada konto w innym banku filarum.pl sugeruje wybór konta bankowego PKO BP Pożyczka zostanie udzielona z jednego z powyższych kont. Klienci innych banków muszą uzbroić się w cierpliwość ponieważ może to potrwać trochę dłużej maksymalnie do jednego dnia roboczego zarówno przy przelewie opłaty rejestracyjnej jak i podczas otrzymania pożyczki. Filarum.pl informuje nas żebyśmy pamiętali o tym, że nie akceptują szybkich przelewów poprzez przyśpieszające systemy bankowe lub SKOK.
Jaką kwotę w filarum.pl można pożyczyć?
To wszystko zależy od oceny zdolności kredytowej. Za pierwszym razem do 1000 zł, za drugim razem do 2000 zł, za trzecim razem do 2500 zł, za czwartym razem do 3000 zł, za piątym razem do 3500 zł za szóstym razem do 4000 zł i tak dalej.
Jak szybko zostanie podjęta decyzja o udzieleniu pożyczki?
Wniosek, który składamy o udzielenie pożyczki zostaje rozpatrzony bardzo szybko bo już w 15 minut. Konsultant skontaktuje się z nami telefonicznie w celu weryfikacji danych osobowych a decyzję otrzymamy sms, który podaliśmy wcześniej przy rejestracji.
Kiedy pieniądze mogą wpłynąć na konto bankowe?
Wystarczy, że decyzja o przyznaniu pożyczki będzie pozytywna to pieniądze na nasze konto zostaną wysłane natychmiast. Jeżeli posiadamy rachunek bankowy w innym banku to pieniądze znajdą się na naszym koncie już w ciągu jednego dnia roboczego. Wszystkie transakcje przelewów są uwarunkowane od banków.
Jaki jest termin zwrotu pożyczki?
Pożyczkę należy zwrócić w przeciągu tyle dni, ile wskazaliśmy w naszym wniosku za pomocą którego staraliśmy się o pożyczkę. Aby przypomnieć sobie termin zwrotu pożyczki wystarczy, że zalogujemy się na swój Profil Klienta.
Jak zwrócić pożyczkę?
Wszystkie informacje możemy znaleźć na naszym Profilu Klienta jak również wysyłane są one nam w formularzu rejestracyjnym na email. Aby spłacić pożyczkę należy dokonać przelewu bankowego w wyznaczonym terminie oraz w wyznaczonej wysokości określonej w Umowie z Filarum.pl. Przelew należy prawidłowo oznaczyć poprzez wpisanie numeru pożyczki w tytule przelwu.
Dane do przelewu:
Odbiorca: Rapid Finance Polska sp. z o. o
Adres: Ul. Postępu 18 A, 02676 Warszawa
Tytuł przelewu: Spłata pożyczki nr (wpisać numer pożyczki)
Numer pożyczki znajdziemy po zalogowaniu się na swoim Profilu Klienta
Czy w tym samym czasie można otrzymać kilka pożyczek?
Nie, nie ma takiej możliwości. Jeżeli spłacimy jedną pożyczkę wtedy możemy złożyć wniosek i ubiegać się o drugą pożyczkę.
Czy istnieje możliwość zwrotu pożyczki szybciej?
Tak, jak najbardziej jest taka możliwość. Pożyczkę można spłacić w dowolnym dniu przed terminem wskazanym w Umowie Pożyczki FILARUM. PL
W jaki sposób mogę spłacić pożyczkę?
Pożyczkę możemy spłacić za pomocą dowolnej metody płatności oraz z dowolnego konta bankowego. Musimy pamiętać tylko o jednym bo to bardzo ważne aby przelew był właściwie oznaczony.
Dlaczego zdarza się tak, że następuje odmowa udzielenia pożyczki?
Powodów może być wiele. Między innymi taki, że mamy jakiekolwiek zaległości lu opóźnienia w spłatach pożyczek czy kredytów, podaliśmy nieprawidłowe dane przy rejestracji np. posługując się cudzymi, nie spełniamy warunków umowy i regulaminu, nie spełniamy warunków weryfikacji, nie spłaciliśmy poprzedniej pożyczki.
Co należy zrobić w sytuacji gdy po przelewie pieniędzy nie otrzymam informacji o pożyczce?
Jeżeli po upływie jednego dnia po udzieleniu pożyczki nie otrzymaliśmy informacji mailem należy niezwłocznie skontaktować z Działem Obsługi Klientów tel 222 66 80 80 w godzinach od 7.00 do 23.00 lub wysłać wiadomość email info@filarum. pl
W jaki sposób mogę zmienić adres email?
Należy dokonać przelewu 0,01 zł z indywidualnego konta bankowego, z którego została dokonana opłata rejestracyjna. W tytule przelewu należy podać nowy adres email. O zmianie adresu email zostaniemy poinformowani wiadomością sms.
W jaki sposób mogę zmienić numer konta bankowego?
Podobnie jak przy zmianie adresu email należy dokonać przelewu 0,01 zł. W tytule przelewu należy wpisać (PESEL) zmiana numeru rachunku bankowego. O zmianie zostaniemy poinformowani wiadomością sms.
Artykuł powstał dzięki portalowi filarum logowanie